DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Per kiek laiko gausiu savo užsakymą?


Užsakius iki 15:00 užsakymus išsiunčiame tą pačią darbo dieną.

  • Omniva paštomatu gaunama per 1–3d.d. (didmiesčiuose pristatoma ir šeštadieniais)
  • DPD paštomatu/kurjeriu gaunama per 1-2d.d.
  • Lietuvos paštu gaunama per 5-7d. (šiuo metu vėluoja, gali užtrukti iki 30d., rekomenduojame nesirinkti šio pristatymo būdo).
  • Itella įprastai pristatoma per 1-3d.d




Ar galėsiu grąžinti/pakeisti prekę (-es)?


Taip, grąžinti arba pakeisti galite per 14d. Prie prekės gausite grąžinimo formą su detalia informaciją kaip atlikti keitimą/grąžinimą.




Kaip galiu sekti savo užsakymą?


Kai prekę (-es) išsiunčiame, el.paštu gaunate siuntos sekimo kodą/nuorodą.

Pasitikrinti kur yra Jūsų užsakymas, įvedę siuntos kodą, galite čia:
Omniva
DPD
Itella Lietuvos paštas




Negaunu užsakymo, ką daryti?


Jeigu negaunate savo užsakymo galite susisiekti su mumis el.paštu, telefonu, socialiniuose tinkluose. Būkite paruošę užsakymo numerį arba siuntos sekimo numerį, jeigu nežinote pakanka vardo ir pavardės.
Taip pat galite kreiptis į pristatančią įmonę, būkite pasiruošę siuntos sekimo kodą.




Kokie yra apmokėjimo būdai?


  • Apmokėti galite kreditine/debeto kortele t.y suvedę kortelės duomenis.
  • Rankiniu pavedimu prisijungus prie savo el.bankininkystės
  • Paštomate banko kortele
  • Kurjeriui banko kortele arba grynaisiais.




Ar galiu savo užsakymą atsiimti iš parduotuvės?


Taip, savo užsakymą galite atsiimti iš fizinės parduotuvės adresu: A. Juozapavičiaus g. 3, Vilnius. Jį apmokėti galite iš anksto arba parduotuvėje grynaisias arba banko kortele.
Atsiimti galima tik gavus SMS žinutę, kad užsakymas jau paruoštas.